To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Особенности обучения студентов-сурдопедагогов дактильной речи: новые подходы / О. А. Красильникова, Г. Н. Пенин, А. С. Люкина [и др.] // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. – 2024. – № 8. – С. 4–14.
ББК 74.489
Authors: Красильникова, Ольга Александровна; Пенин, Геннадий Николаевич; Люкина, Анна Сергеевна; Чиж, Ольга Александровна; Пшеничнова, Елизавета Эдуардовна
Keywords: педагогика; психология; нарушения развития; сурдопедагогика; нарушение слуха; подготовка специалистов; студенты-сурдопедагоги; особенности обучения; новые подходы; дактильная речь; дактилология; учебно-методический комплекс; модульное обучение; высшее педагогическое образование; высшее профессиональное образование; система подготовки; учитель-дефектолог
SOURCE: Воспитание и обучение детей с нарушениями развития : практ. и метод. журнал. № 8 / Изд-во " Школьная Пресса" ; гл. ред. Е. А. Екжанова. – Москва, 2024. – 8 раз в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно.
Edition borrowed, times: 1 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
| |
© MCU, 2008–2024
|