To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Бондаренко, В. А. Основные тренды в образовании на примере подготовки специалистов в сфере маркетинга и рекламы / В. А. Бондаренко, А. А. Воронов, Д. Н. Береснев // Маркетинг в России и за рубежом. – 2024. – № 6. – С. 96–104. – ISSN 1028-5849.
ББК 65.291.31 + 74.4
Authors: Бондаренко, В. А.; Воронов, А. А.; Береснев, Д. Н.
Keywords: экономика; маркетинг; маркетинговые исследования; исследование рынка; образовательные услуги; маркетинг образования; вузы; университеты; профессиональное образование; высшее образование; подготовка специалистов; онлайн-платформы; цифровые образовательные ресурсы; образовательные платформы; онлайн-курсы; тренды образовательные
SOURCE: Маркетинг в России и за рубежом : журнал. № 6 / гл. ред. Е. П. Голубков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 0 | TOTAL | 1 | 0 |
| |
© MCU, 2008–2024
|