MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
То­ка­рев, Б. Е.
Кон­цеп­ция гу­ань­си-мар­ке­тин­га для ра­бо­ты на рын­ках Ки­тая / Б. Е. То­ка­рев,  Т. Х. А. Нгу­ен // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 6. – С. 88–95. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.5 (5Кит)

Authors: То­ка­рев, Б. Е.; Нгу­ен, Т. Х. А.

Keywords: эко­но­ми­ка; ми­ро­вая эко­но­ми­ка; биз­нес; пред­при­ни­ма­тель­ство; управ­ле­ние биз­не­с­ом; мар­ке­тинг; мар­ке­тинг вза­и­мо­от­но­ше­ний; биз­нес-мо­де­ли; гу­ань­си, тео­рия мар­ке­тин­га; совре­мен­ные тен­ден­ции; биз­нес-парт­нер­ство; меж­ду­на­род­ный мар­ке­тинг; внеш­не­тор­го­вая де­я­тель­ность; ки­тай
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк10
TOTAL10

© MCU, 2008–2024