To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Данченок, Л. А. Подходы к моделированию процессов маркетингового продвижения бизнес-образования в цифровой среде / Л. А. Данченок, Е. Ю. Кулакова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2024. – № 6. – С. 69–77. – ISSN 1028-5849.
ББК 65.291.31
Authors: Данченок, Л. А.; Кулакова, Е. Ю.
Keywords: экономика; маркетинг; маркетинговые исследования; исследование рынка; сегментирование рынка; образовательные услуги; потребители; цифровая среда; устойчивое развитие; продвижение; продвижение бренда; digital-продвижение; бизнес-образование; маркетинг образования; принятие решений; процессный подход
SOURCE: Маркетинг в России и за рубежом : журнал. № 6 / гл. ред. Е. П. Голубков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 0 | TOTAL | 1 | 0 |
| |
© MCU, 2008–2024
|