MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Дан­че­нок, Л. А.
Под­хо­ды к мо­де­ли­ро­ва­нию про­цес­сов мар­ке­тин­го­во­го про­дви­же­ния биз­нес-об­ра­зо­ва­ния в циф­ро­вой сре­де / Л. А. Дан­че­нок, Е. Ю. Ку­ла­ко­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 6. – С. 69–77. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.31

Authors: Дан­че­нок, Л. А.; Ку­ла­ко­ва, Е. Ю.

Keywords: эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; ис­сле­до­ва­ние рын­ка; сег­мен­ти­ро­ва­ние рын­ка; об­ра­зо­ва­тель­ные услу­ги; по­тре­би­те­ли; циф­ро­вая сре­да; устой­чи­вое раз­ви­тие; про­дви­же­ние; про­дви­же­ние брен­да; digital-про­дви­же­ние; биз­нес-об­ра­зо­ва­ние; мар­ке­тинг об­ра­зо­ва­ния; при­ня­тие ре­ше­ний; про­цесс­ный под­ход
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк10
TOTAL10

© MCU, 2008–2024