To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Харламова, Ю. Н. Формирование предметных действий у детей с глубокими интеллектуальными нарушениями: из опыта работы / Ю. Н. Харламова // Коррекционная педагогика. – 2005. – № 5–6 (11–12). – С. 42–46.
ББК 74.55
Authors: Харламова, Ю. Н.
Keywords: педагогика; коррекционная педагогика; дети с нарушениями интеллекта; интеллектуальные нарушения; формирование; предметные действия; дети дошкольного возраста; школьники
SOURCE: Коррекционная педагогика : науч. – метод. журн. № 5–6 (11–12) / Издат. дом "Образование плюс" ; науч. рук. проекта И. Ю. Левченко. – Москва, 2005. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно.
Edition borrowed, times: 26 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 3 | 3 | TOTAL | 3 | 3 |
| |
© MCU, 2008–2024
|