MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Де­ни­сов, Д. С.
Фак­то­ры, вли­я­ю­щие на вы­бор рос­сий­ских уни­вер­си­те­тов ино­стран­ны­ми сту­ден­та­ми / Д. С. Де­ни­сов, М. Е. Улья­но­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 6. – С. 30–40. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.31

Authors: Де­ни­сов, Д. С.; Улья­но­ва, М. Е.

Keywords: эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; мар­ке­тинг об­ра­зо­ва­ния; уни­вер­си­те­ты; выс­шее об­ра­зо­ва­ние; ино­стран­цы; ино­стран­ные сту­ден­ты; обу­че­ние; при­ня­тие ре­ше­ний; по­тре­би­те­ли; по­тре­би­тель­ский вы­бор; изу­че­ние спро­са; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк10
TOTAL10

© MCU, 2008–2024