MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ти­мо­хо­вич, А. Н.
Ло­яль­ность ауди­то­рии на­уч­ной ор­га­ни­за­ции: ре­зуль­та­ты ис­сле­до­ва­ния / А. Н. Ти­мо­хо­вич, Е. В. Са­мо­ход­кин // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 6. – С. 13–22. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.31

Authors: Ти­мо­хо­вич, А. Н.; Са­мо­ход­кин, Е. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; свя­зи с об­ще­ствен­но­стью; ре­кла­ма; ло­яль­ность; целе­вая ауди­то­рия; ком­му­ни­ка­ци­он­ные тех­но­ло­гии; на­уч­ная де­я­тель­ность
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк10
TOTAL10

© MCU, 2008–2024