MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
По­пов, Е. В.
Ти­по­ло­гия ме­ро­при­я­тий со­бы­тий­но­го мар­ке­тин­га в про­дви­же­нии про­ек­тов ум­но­го го­ро­да / Е. В. По­пов, К. А. Се­мяч­ков, П. О. Кра­е­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 6. – С. 3–12. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.44

Authors: По­пов, Е. В.; Се­мяч­ков, К. А.; Кра­е­ва, П. О.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка го­ро­да; го­род­ское хо­зяй­ство; мар­ке­тинг; тео­рия мар­ке­тин­га; мар­ке­тинг со­бы­тий­ный; циф­ро­ви­за­ция; циф­ро­вые тех­но­ло­гии; циф­ро­вые ком­му­ни­ка­ции; ум­ный го­род; ме­ро­при­я­тия; ти­по­ло­гия; про­ек­ты; про­дви­же­ние; эво­лю­ция; раз­ви­тие го­ро­дов; совре­мен­ное об­ще­ство; ка­че­ство жиз­ни
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк10
TOTAL10

© MCU, 2008–2024