To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Фролова, Юлия Александровна. Коррекция познавательной деятельности у обучающихся с тяжёлой умственной отсталостью на занятиях учителя-дефектолога в условиях образовательного учреждения / Ю. А. Фролова // Коррекционная педагогика: теория и практика. – 2024. – № 4 (102). – С. 101–108.
ББК 74.55 + 74.550.26
Authors: Фролова, Юлия Александровна
Keywords: педагогика; коррекционная педагогика; олигофренопедагогика; тяжелая умственная отсталость; обучающиеся; занятия; познавательная деятельность; учитель-дефектолог; образовательные учреждения
SOURCE: Коррекционная педагогика: теория и практика : науч. – метод. журн. № 4 (102) / Издат. дом "Образование плюс" ; науч. рук. проекта И. Ю. Левченко. – Москва, 2024. – 4 раза в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно. | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
| |
© MCU, 2008–2024
|