To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Колягина, В. С. Игра как способ коррекции коммуникативных умений у детей дошкольного возраста с расстройством аутистического спектра / В. С. Колягина, М. С. Козлова // Коррекционная педагогика: теория и практика. – 2023. – № 1 (95). – С. 56–61.
ББК 74.9
Authors: Колягина, В. С.; Козлова, М. С.
Keywords: педагогика; специальная педагогика; коррекционная педагогика; дефектология; дошкольники; дошкольный возраст; аутизм; расстройства аутистического спектра; коррекционно-развивающая работа; коммуникативные умения; игровая деятельность; игровая среда; игротерапия; игры двигательные; игры с водой; рисование; музыкальные инструменты; педагогические условия; партнерские отношения
SOURCE: Коррекционная педагогика: теория и практика : науч. – метод. журн. № 1 (95) / Издат. дом "Образование плюс", науч. рук. проекта И. Ю. Левченко. – Москва, 2023. – 4 раза в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно.
Contents: Download (292.3 KByte). Contents downloaded, times: 28 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|