To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Ларина, Е. А. Использование учителем-логопедом нейрофизиологических методов обследования при дифференциальной диагностике речевых нарушений / Е. А. Ларина // Коррекционная педагогика: теория и практика. – 2023. – № 1 (95). – С. 33–41.
ББК 74.570 + 28.707.391
Authors: Ларина, Е. А.
Keywords: нейрофизиология; педагогика; специальная педагогика; коррекционная педагогика; логопедия; дефектология; нарушения речи; речевые расстройства; аномальное развитие; развитие детей; развитие мозга; структура дефекта; обследование детей; диагностика нарушений; дифференциальная диагностика; исследования; анализ исследований
SOURCE: Коррекционная педагогика: теория и практика : науч. – метод. журн. № 1 (95) / Издат. дом "Образование плюс", науч. рук. проекта И. Ю. Левченко. – Москва, 2023. – 4 раза в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно.
Contents: Download (292.3 KByte). Contents downloaded, times: 28 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|