To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Теоретические аспекты развития пространственных представлений школьников в работе над пейзажем / В. М. Дубровин, А. А. Зернова // Образовательная парадигма современной творческой педагогики : в 3 ч. : сборник / под ред. С. М. Низамутдиновой ; рец. В. В. Афанасьев. – Москва, 2022. – С. 690–694. – ISBN 978-5-98594-702-1.
ББК 85.147.6
Authors: Дубровин, Виктор Михайлович (авт.); Зернова, А. А.
Keywords: искусство; искусствознание; пространственное восприятие; пейзаж; пейзажная живопись; композиция; перспектива; умения; навыки; мгпу
SOURCE: 74.48 О-23
Образовательная парадигма современной творческой педагогики : в 3 ч. : сборник / под ред. С. М. Низамутдиновой ; рец. В. В. Афанасьев. – Москва : УЦ Перспектива, 2022. – 952 с. – Библиогр. в конце ст. – ISBN 978-5-98594-702-1.
ББК 74.48я43
Edition borrowed, times: 14 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
изо | 2 | 2 | ики | 2 | 2 | сбо | 1 | 1 | TOTAL | 5 | 5 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|