MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Шкляр, Т. Л.
Страх как ин­стру­мент для при­вле­че­ния по­се­ти­те­лей в му­зей / Т. Л. Шкляр // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2023. – № 2. – С. 64–74. – ISSN 1028-5849.

ББК 79.16

Authors: Шкляр, Т. Л.

Keywords: эко­но­ми­ка; от­расле­вая эко­но­ми­ка; учре­жде­ния куль­ту­ры; му­зее­ве­де­ние; му­зеи; му­зей­ная ра­бо­та; му­зей­ный фонд; экс­по­зи­ции му­зей­ные; по­се­ти­те­ли; при­вле­че­ние кли­ен­тов; по­треб­но­сти че­ло­ве­ка; чув­ства; стра­хи; пре­одо­ле­ние стра­ха; кунст­ка­ме­ра; пыт­ки; опас­ность; по­ве­де­ние че­ло­ве­ка; пси­хо­ло­гия по­ве­де­ния; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 2 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2023. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 5
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023