To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Педагогика : науч.-теорет. журн. № 3 / учредители : труд. коллектив ред., РАН. – Москва, 2022. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 0869-561Х.
Keywords: периодика; журналы; педагогика
Edition borrowed, times: 7
Contents: Download (191.7 KByte). Contents downloaded, times: 27 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
Edition contents№ | Bibliographic description |
---|
1 | Лазарев, Валерий Семенович. О психолого-педагогических основаниях проектирования цифровой трансформации общего образования / В. С. Лазарев // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 5–16. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.044.4 + 88.6в | 2 | Подуфалов, Николай Дмитриевич. О проблемах разработки и применения цифровых и сетевых технологий в образовании / Н. Д. Подуфалов // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 17–32. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.0 + 74.044.4 | 3 | Боровских, Алексей Владиславович. О понятии математической грамотности / А. В. Боровских // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 33–45. – ISSN 0869-561Х.
ББК 22.1 + 74.262.21 | 4 | Аксютина, Зульфия Абдулловна. Категориальный анализ как инструмент методологии социального воспитания / З. А. Аксютина // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 46–54. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74в + 74.66 | 5 | Вятлева, Ольга Алексеевна. Замена книги экраном и ее последствия для обучения / О. А. Вятлева // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 55–62. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.044.4 + 74.202.53 + 28.8 | 6 | Касимов, Риза Ахмедзакиевич. Мотивационное поле взаимодействия субъектов воспитания здоровой личности / Р. А. Касимов // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 63–69. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.005.5 + 74.200.55 + 74.205 | 7 | Фуряева, Татьяна Васильевна. Развитие воображения у детей старшего дошкольного возраста в разных институциональных условиях / Т. В. Фуряева, М. М. Мингазова // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 70–77. – ISSN 0869-561Х.
ББК 88.413-51 + 74.10 | 8 | Печенева, Татьяна Анатольевна. Организация образовательной деятельности студентов "цифрового" поколения: от проблемы к решению / Т. А. Печенева // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 78–85. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.480 + 74.044.4 | 9 | Агранат, Дмитрий Львович. Исследование субъектности студентов и факторы, влияющие на проектирование ими своей академической и профессиональной траектории / Д. Л. Агранат, Т. Е. Иванова, Е. А. Татаринцев // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 86–94. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.480 + 88 + 88.3в
Electronic copy: Download (223.8 KByte). Edition downloaded, times: 2 | 10 | Поляков, Олег Александрович. Диагностический инструментарий для изучения профессиональной коммуникативной готовности офицеров национальной гвардии / О. А. Поляков, Л. В. Коломийченко // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 95–102. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.0 + 68.439 | 11 | Колокольникова, Зульфия Ульфатовна. Школы Красноярского края в годы Великой Отечественной войны / З. У. Колокольникова // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 103–115. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.044.7 + 63.3(2) | 12 | Гардинер, Э. Д. На пути к улучшению национальной системы подготовки и поддержки будущих учителей математики / Э. Д. Гардинер // Педагогика. – 2022. – № 3. – С. 116–128. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.63 + 74.489.85 |
|
© MCU, 2008–2024
|