MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Бе­ля­ко­ва, Ана­ста­сия Алек­се­ев­на.
Ин­тер­текст в ре­клам­ном тек­сте как сред­ство про­во­ка­ции / А. А. Бе­ля­ко­ва, Н. В. Пи­ги­на // На пе­ре­се­че­нии язы­ков и куль­тур : акт. во­про­сы гу­ма­ни­тар. зна­ния : меж­вуз. сб. ст. / [отв. ред. : О. В. Редь­ки­на ; сре­ди авт. : Л. Г. По­по­ва]. – Ки­ров, 2014. – Вып. 5. С. 10–15. – ISBN 978-5-456-00095-8.

ББК 81.055.51

Authors: Бе­ля­ко­ва, Ана­ста­сия Алек­се­ев­на; Пи­ги­на, На­та­лья Вла­ди­ми­ров­на

Keywords: язы­ко­зна­ние; линг­ви­сти­ка; ин­тер­текст; ре­кла­ма; язык ре­кла­мы; текст ре­клам­ный; про­во­ка­ция; нега­тив­ное от­но­ше­ние; ко­пи­рай­тер; сти­ли язы­ка
Select

SOURCE:

81.2
Н12

На пе­ре­се­че­нии язы­ков и куль­тур : ак­ту­ал. во­про­сы гу­ма­ни­тар. зна­ния : меж­вуз. сб. ст. Вып. 5 / отв. ред. : О. В. Редь­ки­на ; сре­ди авт. : Л. Г. По­по­ва. – Ки­ров : Изд-во ВятГ­ГУ, 2014. – 186 с. – При­меч. в кон­це ст. – ISBN 978-5-456-00095-8.

ББК 81.2я43 + 83.3(0)я43 + 81.006.3я43 + 74.268.19я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
иия11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023