To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Буданова, Татьяна. Как составить индивидуальный образовательный маршрут ребенка с ОВЗ / Т. Буданова, В. Смышляева, Г. Терновская // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 7. – С. 12–18. – ISSN 2221-5085.
ББК 74.50 + 88.72
Authors: Буданова, Татьяна; Смышляева, Виктория; Терновская, Галина
Keywords: педагогика; дошкольная педагогика; специальная педагогика; коррекционная педагогика; коррекционная психология; дети с ограниченными возможностями здоровья; дети с нарушениями развития; нарушения опорно-двигательного аппарата; дети с нарушениями речи; индивидуальный образовательный маршрут; психолого-медико-педагогические консилиумы; психолого-педагогическая характеристика
SOURCE: Справочник педагога-психолога. Детский сад : проф. журнал. № 7 / издатель : ЗАО "МЦФЭР" ; гл. ред. Е. В. Богданова. – Москва, 2017. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 2221-5085.
Edition borrowed, times: 5
| Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|