To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Родин, Юрий Иванович. Субъектность ребенка как проблема развивающего дошкольного образования / Ю. И. Родин // Дошкольник. Методика и практика воспитания и обучения. – 2025. – № 1. – С. 12–20. – ISSN 2223-7003.
ББК 74.102 + 88.621.3
Authors: Родин, Юрий Иванович
Keywords: педагогика; дошкольная педагогика; дошкольное образование; дошкольники; развивающее образование; субъектность; субъектность обучающихся; педагогическая психология; чувственный опыт; эмпирическое познание; мышление; осмысление; активность; практическая деятельность; познавательная деятельность; познавательная активность; совместно-разделенное предметное действие; совместная деятельность; посредничество
SOURCE: Дошкольник. Методика и практика воспитания и обучения : теорет. и науч. – метод. журнал. № 1 / ред. совет. журнала "Дошкольник" ; гл. ред. С. А. Козлова. – Москва, 2025. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : дор – постоянно; иппо – постоянно; чер – постоянно. – С № 5 2020 г. гл. ред. Н. П. Флегонтова. – ISSN 2223-7003. | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
| |
© MCU, 2008–2024
|