MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ры­чи­хи­на, Э. Н.
Об­ще­ствен­ное мне­ние как объ­ект мар­ке­тин­го­вых ис­сле­до­ва­ний / Э. Н. Ры­чи­хи­на // Тру­ды СГУ.  Ух­тин­ский фили­ал : [ма­те­ри­а­лы на­уч. – практ. конф. "Со­зна­ние: со­сто­я­ние и про­бле­мы изу­че­ния" (2005; апр.) : сб. ст.] / Совре­мен­ная гу­ма­ни­тар­ная ака­де­мия ; [ред­кол. : Г. Л. Бо­ро­зи­нец и др.]. – Москва, 2006. – С. 59–62.

ББК 60.561.26

Authors: Ры­чи­хи­на, Э. Н.

Keywords: со­цио­ло­гия; об­ще­ствен­ное мне­ние; об­ще­ствен­ное со­зна­ние; по­тре­би­те­ли; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; мар­ке­то­лог; мар­ке­тинг; мо­ни­то­ринг; пред­при­я­тия
Select

SOURCE:

74.48
Т78

Тру­ды СГУ.  Ух­тин­ский фили­ал : [ма­те­ри­а­лы на­уч. – практ. конф. "Со­зна­ние: со­сто­я­ние и про­бле­мы изу­че­ния" (2005; апр.) : сб. ст.]. Гу­ма­ни­тар­ные на­у­ки / Совре­мен­ная гу­ма­ни­тар­ная ака­де­мия ; [ред­кол. : Г. Л. Бо­ро­зи­нец и др.]. – Москва : Изд-во СГУ, 2006. – 96 с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – Све­де­ния об изд. ука­за­ны на обо­ро­те тит. л.

ББК 74.48я43 + 88.5я43 + 87.212.2я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 1
LogogramNo of copiesNo of copies available
фб10
TOTAL10

© MCU, 2008–2024