To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
74.484(4Фра) А76
Апкарова, Елена Борисовна. Сравнительно-педагогический анализ реформирования университетского образования Франции в рамках Болонского процесса : автореф. дис.... канд. пед. наук : 13.00.08 : защита 04.10.11 / Апкарова, Е. Б. ; науч. рук. И. М. Курдюмова ; Федер. ин-т развития образования М-ва образования и науки РФ, Центр нач., сред., высш. и дополнит. проф. образования, Отдел программ и технологий высш. и послевуз. образования. – Москва : [б. и.], 2011. – 23 с. : ил., табл. – На правах рукописи. – Библиогр.: с. 22–23.
ББК 74.484(4Фра)я031 + 74.03(4Фра)я031
Authors: Апкарова, Елена Борисовна; Курдюмова, Ирина Михайловна (науч. рук.)
Keywords: педагогика; образование; высшее образование; организация высшего образования; франция; болонский процесс; реформы образования; сфера образования; университетское образование; зарубежное образование; история образования; кандидат наук; авторефераты | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иия | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
| |
© MCU, 2008–2024
|