To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Верещагина Н. В. Проблема единообразия педагогической диагностики дошкольников с нормотипичнымми вариантами развития и ОВЗ в комбинированных группах в контексте ФОП ДО и ФАОП ДО / Н. В. Верещагина // Дошкольная педагогика. – 2024. – № 8. – С. 6–10. – ISSN 1726-0973.
ББК 74.024
Authors: Верещагина Н. В.
Keywords: педагогика; дошкольная педагогика; дошкольное образование; группы комбинированные; нормотипичные дети; дети с ограниченными возможностями здоровья; педагогическая диагностика; программы образовательные
SOURCE: Дошкольная педагогика : Петербург. науч. – практ. журнал. № 8 / учредитель и издатель: ООО "Изд-во "Детство-Пресс" ; гл. ред. С. Д. Ермолаев. – Санкт-Петербург, 2024. – 10 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 1726-0973. | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
| |
© MCU, 2008–2024
|