To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Х17
Халилов, Дамир. Метод скользкой горки : сторителлинг для Reels, Stories, TikTok-роликов и других форматов социальных сетей [Электронный ресурс] / Д. Халилов. – Москва : Альпина Паблишер, 2022. – Добавлено: 11.11.2024. – Режим доступа: ЭБС Университетская библиотека ONLINE по паролю. – ISBN 978-5-9614-4271-7.
ББК 65.291
Authors: Халилов, Дамир
Keywords: маркетинг; реклама; медиатекст; текст рекламный; сторителлинг; целевая аудитория; социальные сети; reels; stories; tiktok; контент; монетизация; электронная библиотека
External resource: Open. Clickthroughs: 3 | - |
Edition recommended for your subject№ | Subject (note) | Major. Profile (education level, year, education form) | Department | Cycle |
---|
1 | Детское блогерство | Педагогическое образование. Детские медиакоммуникации (Магистратура, 2024, очная) | ДМО | К | 2 | Медиакоммуникации в системе развития речи учащихся | Педагогическое образование. Детские медиакоммуникации (Магистратура, 2024, очная) | ДМО | К | 3 | Сторителлинг как инструмент медиамаркетинга | Педагогическое образование. Образовательная медиадеятельность (Магистратура, 2024, очная) | ДОП | ФТД |
|
© MCU, 2008–2024
|