MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
На­поль­ская, Ю. В.
Ме­тод ис­поль­зо­ва­ния удель­ных про­даж как ин­стру­мен­та для ро­ста про­даж то­ва­ров FMCG через бо­лее эф­фек­тив­ную дис­три­бью­цию / Ю. В. На­поль­ская // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 5. – С. 73–84. – ISSN 1028-5849.

ББК 67.422.2

Authors: На­поль­ская, Ю. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; по­тре­би­тель­ский ры­нок; про­да­жи; тор­гов­ля; тор­го­вое пред­при­я­тие; тор­го­вые се­ти; роз­нич­ная тор­гов­ля; рост про­даж; дис­три­бью­ция; мат­ри­ца вы­бо­ра; ас­сор­ти­мент­ная по­ли­ти­ка
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 5 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2024