To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Калькова, Н. Н. Влияние упаковки на визуальное внимание потребителей в торговом зале: теоретический обзор / Н. Н. Калькова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2024. – № 5. – С. 64–72. – ISSN 1028-5849.
ББК 65.422.2
Authors: Калькова, Н. Н.
Keywords: экономика; экономика организации; маркетинг; маркетинговая деятельность; маркетинговые исследования; потребители; потребительский рынок; потребительский выбор; покупательское поведение; продажи; торговля; торговое предприятие; розничная торговля; бренд; цвет; упаковка товара; дизайн; визуальное восприятие
SOURCE: Маркетинг в России и за рубежом : журнал. № 5 / гл. ред. Е. П. Голубков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|