To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Шальнова, О. А. Исследование отношения потребителей и представителей профессиональной сферы к явлению экспертности в продажах / О. А. Шальнова, Н. В. Ребрикова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2024. – № 5. – С. 17–28. – ISSN 1028-5849.
ББК 65.422.5
Authors: Шальнова, О. А.; Ребрикова, Н. В.
Keywords: экономика; маркетинг; маркетинговая деятельность; маркетинговые исследования; исследование рынка; потребители; потребительский рынок; потребительский выбор; позиционирование; продажи; торговля; эксперты; экспертные оценки; информационные продукты; интернет-пространство
SOURCE: Маркетинг в России и за рубежом : журнал. № 5 / гл. ред. Е. П. Голубков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|