MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Шаль­но­ва, О. А.
Ис­сле­до­ва­ние от­но­ше­ния по­тре­би­те­лей и пред­ста­ви­те­лей про­фес­сио­наль­ной сфе­ры к яв­ле­нию экс­перт­но­сти в про­да­жах / О. А. Шаль­но­ва, Н. В. Реб­ри­ко­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 5. – С. 17–28. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.422.5

Authors: Шаль­но­ва, О. А.; Реб­ри­ко­ва, Н. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; ис­сле­до­ва­ние рын­ка; по­тре­би­те­ли; по­тре­би­тель­ский ры­нок; по­тре­би­тель­ский вы­бор; по­зи­ци­о­ни­ро­ва­ние; про­да­жи; тор­гов­ля; экс­пер­ты; экс­перт­ные оцен­ки; ин­фор­ма­ци­он­ные про­дук­ты; ин­тернет-про­стран­ство
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 5 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2024