MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Дру­жи­на, И. А.
Тео­ре­ти­че­ские и прак­ти­че­ские ас­пек­ты оцен­ки си­лы брен­да / И. А. Дру­жи­ни­на, Н. М. Квач, А. В. Ге­не­ра­ло­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 5. – С. 9–16. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.34

Authors: Дру­жи­на, И. А.; Квач, Н. М.; Ге­не­ра­ло­ва, А. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; мар­ке­тинг; про­дук­ция; бренд; то­ва­ры; услу­ги; спрос; пред­ло­же­ние; по­ка­за­те­ли спро­са; про­дви­же­ние брен­да; оцен­ка; кри­те­рии оцен­ки; управ­ле­ние брен­дом; стра­те­ги­че­ское управ­ле­ние; ре­кла­ма; ре­кла­ма кон­текст­ная; тар­ге­тинг; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 5 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2024