To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Дружина, И. А. Теоретические и практические аспекты оценки силы бренда / И. А. Дружинина, Н. М. Квач, А. В. Генералова // Маркетинг в России и за рубежом. – 2024. – № 5. – С. 9–16. – ISSN 1028-5849.
ББК 65.291.34
Authors: Дружина, И. А.; Квач, Н. М.; Генералова, А. В.
Keywords: экономика; экономика организации; маркетинг; продукция; бренд; товары; услуги; спрос; предложение; показатели спроса; продвижение бренда; оценка; критерии оценки; управление брендом; стратегическое управление; реклама; реклама контекстная; таргетинг; маркетинговые коммуникации
SOURCE: Маркетинг в России и за рубежом : журнал. № 5 / гл. ред. Е. П. Голубков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|