To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Оськина, М. Н. Теоретические основы маркетинга идей / М. Н. Оськина, В. Д. Секерин // Маркетинг в России и за рубежом. – 2024. – № 5. – С. 3–8. – ISSN 1028-5849.
ББК 65.291.3
Authors: Оськина, М. Н.; Секерин, В. Д.
Keywords: экономика; экономика организации; маркетинг; эволюционное развитие; идеи; распространение; ценности; современность; маркетинговые стратегии; продукция; бренд; потребности человека; покупатели; покупательское поведение; концепции маркетинга; товары; услуги; продвижение бренда; продвижение товара
SOURCE: Маркетинг в России и за рубежом : журнал. № 5 / гл. ред. Е. П. Голубков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|