To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Графова, О. П. Роль вспомогательных моделей в процессе решения нестандартных задач / О. П. Графова // Начальная школа. – 2024. – № 10. – С. 35–39. – ISSN 0027-7371.
ББК 74.262.21
Authors: Графова, О. П.
Keywords: педагогика; педагогика школы; начальная школа; учебный процесс; школьники; младшие школьники; обучение школьников; обучение математике; решение задач; задачи нестандартные; методы решения; вспомогательные материалы
SOURCE: Начальная школа : науч. – метод. журн. № 10 / учредитель: Министерство образования РФ. – Москва, 2024. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : дор – постоянно; зел – постоянно; иппо – постоянно; марш – постоянно. – ISSN 0027-7371.
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
дор | 1 | 1 | зел | 1 | 1 | иппо | 1 | 1 | марш | 1 | 1 | TOTAL | 4 | 4 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|