To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Михайлова, Александра Михайловна. Исследование действием как способ трансформации представлений педагогов о применении цифровых сервисов на уроке / А. М. Михайлова // Вопросы образования. – 2024. – № 2. – С. 139–169. – ISSN 1814-9545.
ББК 74.202.684.3
Authors: Михайлова, Александра Михайловна
Keywords: педагогика; образование; цифровизация образования; кадры педагогические; повышение квалификации педагогов; учитель; профессиональное развитие; профессиональная компетентность; общеобразовательная школа; урок; организация урока; методика проведения; цифровые платформы; цифровые средства; цифровые инструменты; цифровые образовательные ресурсы; исследования; практика применения
SOURCE: Вопросы образования = Educational Studies Moscow : науч. – образоват. журн. № 2 / учредитель: Нац. исслед. ун-т "Высш. шк. экономики" ; гл. ред. Я. И. Кузьминов. – Москва, 2024. – 4 раза в год. – ХРАНИТСЯ : чз – постоянно. – ISSN 1814-9545.
Edition borrowed, times: 2
Contents: Download (205.4 KByte). Contents downloaded, times: 5 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
чз | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|