To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Медиамеханизмы и инструменты процесса формирования массовых эмоций / И. И. Тихонова, Л. И. Уколова, А. А. Тагибова, О. В. Емцева // Мир науки, культуры, образования. – 2024. – № 3(106). – С. 534–537. – [ксерокопия]. – DOI 10.24412/1991–5497–2024–3106–534–537.
ББК 60.524 + 76.0
Authors: Тихонова, И. И.; Уколова, Любовь Ивановна; Тагибова А. А.; Емцева О. В.
Keywords: социология; социология коммуникаций; средства массовой коммуникации; социальная коммуникация; коммуникация; медиакоммуникации; медиа; медиасреда; эмоции; эмоциональные реакции; средства массовой информации; глобализация; мгпу; электронная библиотека
| Storage logograms of copies: ики |
|
© MCU, 2008–2024
|