To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Чернышов, Сергей Викторович. Эмоциональная рефлексия как фактор повышения качества обучения иностранным языкам в школе / С. В. Чернышов // Наука и школа. – 2024. – № 2. – С. 192–204. – ISSN 1819-463Х.
ББК 74.268.1
Authors: Чернышов, Сергей Викторович
Keywords: педагогика; образование; общеобразовательная школа; педагогика школы; школьники; иноязычное образование; урок; иностранные языки; методика преподавания; методика обучения; мышление; рефлексия; эмоциональная рефлексия; эмоциональный интеллект; познавательная деятельность; анализ
SOURCE: Наука и школа : Общерос. науч. – пед. журн. № 2 / учредитель и издатель: ФГБОУ ВО "Московский педагогический государственный университет" ; гл. ред. В. П. Дронов. – Москва, 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : чз – 5 лет. – ISSN 1819-463Х.
Edition borrowed, times: 2
Contents: Download (219.5 KByte). Contents downloaded, times: 6 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
чз | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|