To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Демакова, Ирина Дмитриевна. Понимание как высший смысл педагогической поддержки детей, находящихся в трудной жизненной ситуации / И. Д. Демакова // Воспитание школьников. – 2024. – № 5. – С. 46–50. – ISSN 0130-0776.
ББК 74.200.61 + 74.204.2
Authors: Демакова, Ирина Дмитриевна
Keywords: педагогика; педагогика школы; воспитание; воспитательная деятельность; воспитательная работа; воспитание детей; воспитание школьников; трудные жизненные ситуации; педагогическая поддержка; герменевтический подход; обеспечение безопасности; безопасность детей
SOURCE: Воспитание школьников : теорет. и науч. – метод. журнал. № 5 / Министерство образования РФ. – Москва, 2024. – 8 раз в год. – До 2017 г. 10 раз в год. – ХРАНИТСЯ : дор – 10 лет; зел – постоянно; иппо – постоянно. – ISSN 0130-0776.
Contents: Download (198.4 KByte). Contents downloaded, times: 7 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|