To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Лызь, Наталья Александровна. Мотивация, вовлеченность и субъективное благополучие студентов: роль преподавателя / Н. А. Лызь, А. Е. Лызь // Педагогика. – 2024. – № 4. – С. 84–94. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.48 + 88.623 + 74.202.59
Authors: Лызь, Наталья Александровна; Лызь, Александр Евгеньевич
Keywords: педагогика; педагогика высшей школы; студенты; обучение студентов; психология обучения; личностно-ориентированное обучение; психологическое благополучие; преподаватель вуза; учебная деятельность; учебная мотивация
SOURCE: Педагогика : науч.-теорет. журн. № 4 / учредители : труд. коллектив ред., РАН. – Москва, 2024. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 0869-561Х.
Contents: Download (200.8 KByte). Contents downloaded, times: 15 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|