MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Лызь, На­та­лья Алек­сан­дров­на.
Мо­ти­ва­ция, во­вле­чен­ность и субъ­ек­тив­ное бла­го­по­лу­чие сту­ден­тов: роль пре­по­да­ва­те­ля / Н. А. Лызь, А. Е. Лызь // Пе­да­го­ги­ка. – 2024. – № 4. – С. 84–94. – ISSN 0869-561Х.

ББК 74.48 + 88.623 + 74.202.59

Authors: Лызь, На­та­лья Алек­сан­дров­на; Лызь, Алек­сандр Ев­ге­нье­вич

Keywords: пе­да­го­ги­ка; пе­да­го­ги­ка выс­шей шко­лы; сту­ден­ты; обу­че­ние сту­ден­тов; пси­хо­ло­гия обу­че­ния; лич­ност­но-ори­ен­ти­ро­ван­ное обу­че­ние; пси­хо­ло­ги­че­ское бла­го­по­лу­чие; пре­по­да­ва­тель ву­за; учеб­ная де­я­тель­ность; учеб­ная мо­ти­ва­ция
Select

SOURCE:

Пе­да­го­ги­ка : на­уч.-тео­рет. журн. № 4 / учре­ди­те­ли : труд. кол­лек­тив ред., РАН. – Москва, 2024. – еже­ме­сяч­но. – ХРА­НИТ­СЯ : ип­по – по­сто­ян­но. – ISSN 0869-561Х.
Full descriptionSelect

Contents: Download (200.8 KByte). Contents downloaded, times: 15
LogogramNo of copiesNo of copies available
иппо11
TOTAL11

© MCU, 2008–2024