To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Асадуллин, Раиль Мирваевич. Деструктивные практики взаимодействия субъектов контрольно-аналитической деятельности в школе / Р. М. Асадуллин, А. В. Кирьякова, О. В. Фролов // Педагогика. – 2024. – № 4. – С. 41–50. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.24 + 74.24к2
Authors: Асадуллин, Раиль Мирваевич; Кирьякова, Аида Васильевна; Фролов, Олег Викторович
Keywords: педагогика; педагогика школы; общеобразовательная школа; организация образования; управление школой; деятельность школы; контрольно-оценочная деятельность; культура; школьная культура
SOURCE: Педагогика : науч.-теорет. журн. № 4 / учредители : труд. коллектив ред., РАН. – Москва, 2024. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 0869-561Х.
Contents: Download (200.8 KByte). Contents downloaded, times: 15 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|