To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Григорьева, В. Н. Познавательные формы взаимодействия педагога и родителей в процессе подготовки детей с ОВЗ к школе / В. Н. Григорьева // Дошкольная педагогика. – 2024. – № 5. – С. 33–34. – ISSN 1726-0973.
ББК 74.50 + 74.105
Authors: Григорьева, В. Н.
Keywords: педагогика; коррекционная педагогика; специальная педагогика; дошкольное образование; дошкольники; ограниченные возможности здоровья; овз; дети с ограниченными возможностями здоровья; подготовка к школе; работа с родителями; взаимодействие с родителями; психолого-педагогическая поддержка; формы взаимодействия; формы работы; методы работы; родительские собрания; родительские комитеты; совместная работа; проекты совместные; дни открытых дверей; организация экскурсий
SOURCE: Дошкольная педагогика : Петербург. науч. – практ. журнал. № 5 / учредитель и издатель: ООО "Изд-во "Детство-Пресс" ; гл. ред. С. Д. Ермолаев. – Санкт-Петербург, 2024. – 10 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 1726-0973.
Contents: Download (207.8 KByte). Contents downloaded, times: 9 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|