To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Злобина, С. В. Использование мультимедийных технологий в процессе проектирования визуальной концепции для территориального брендинга / С. В. Злобина // Современные тенденции творческого образования в сфере искусства и культуры / под общ. ред. С. М. Низамутдиновой. – Москва, 2023. – С. 612–616. – ISBN 978-5-98594-712-0.
ББК 65.43
Authors: Злобина, С. В.
Keywords: туризм; брендинг; брендинг территорий; территории; мультимедийные технологии; мгпу
SOURCE: 74.005.44 С56
Современные тенденции творческого образования в сфере искусства и культуры / под общ. ред. С. М. Низамутдиновой. – Москва : УЦ Перспектива, 2023. – 830 с. – Библиогр. в конце ст. – ISBN 978-5-98594-712-0.
ББК 74.005.44я43 + 74.200.58я43 + 77.5я43
Edition borrowed, times: 5 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
изо | 1 | 1 | ики | 2 | 2 | сбо | 1 | 1 | TOTAL | 4 | 4 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|