To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Сеина, С. А. Ресурсный подход к формированию метакогнитивной регуляции младших школьников / С. А. Сеина // Начальная школа. – 2024. – № 5. – С. 18–20. – ISSN 0027-7371.
ББК 88.414-38 + 88.621.44
Authors: Сеина, С. А.
Keywords: психология; детская психология; школьники; младшие школьники; психологические особенности; психология обучения; ресурсный подход; психология личности; личность школьника; метакогнитивность; метакогнитивные процессы
SOURCE: Начальная школа : науч. – метод. журн. № 5 / учредитель: Министерство образования РФ. – Москва, 2024. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : дор – постоянно; зел – постоянно; иппо – постоянно; марш – постоянно. – ISSN 0027-7371.
Edition borrowed, times: 4
Contents: Download (200.2 KByte). Contents downloaded, times: 13 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
дор | 1 | 1 | зел | 1 | 1 | иппо | 1 | 1 | марш | 1 | 1 | TOTAL | 4 | 4 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|