MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ар­бу­зо­ва, Е. Н.
Ис­поль­зо­ва­ние учеб­но-по­зна­ва­тель­ных за­дач при диф­фе­рен­ци­ро­ван­ном обу­че­нии био­ло­гии / Е. Н. Ар­бу­зо­ва // Био­ло­гия в шко­ле. – 2024. – № 3. – С. 24–38. – ISSN 0320-9660.

ББК 74.262.8

Authors: Ар­бу­зо­ва, Е. Н.

Keywords: об­ра­зо­ва­ние; школь­ное об­ра­зо­ва­ние; пе­да­го­ги­ка; пе­да­го­ги­ка шко­лы; об­ще­об­ра­зо­ва­тель­ная шко­ла; био­ло­гия; ме­то­ди­ка пре­по­да­ва­ния; обу­че­ние; про­филь­ное обу­че­ние; ор­га­ни­за­ция обу­че­ния
Select

SOURCE:

Био­ло­гия в шко­ле : на­уч.-тео­рет. журн. № 3 / Об­ра­зо­ван Ми­ни­стер­ством про­све­ще­ния РСФСР; учре­ди­тель: ООО Изд-во "Шко­ла-Пресс". – Москва, 2024. – 8 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : иест – по­сто­ян­но. – ISSN 0320-9660.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 1

Contents: Download (196.7 KByte). Contents downloaded, times: 9
LogogramNo of copiesNo of copies available
иест10
TOTAL10

© MCU, 2008–2024