To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Арбузова, Е. Н. Использование учебно-познавательных задач при дифференцированном обучении биологии / Е. Н. Арбузова // Биология в школе. – 2024. – № 3. – С. 24–38. – ISSN 0320-9660.
ББК 74.262.8
Authors: Арбузова, Е. Н.
Keywords: образование; школьное образование; педагогика; педагогика школы; общеобразовательная школа; биология; методика преподавания; обучение; профильное обучение; организация обучения
SOURCE: Биология в школе : науч.-теорет. журн. № 3 / Образован Министерством просвещения РСФСР; учредитель: ООО Изд-во "Школа-Пресс". – Москва, 2024. – 8 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иест – постоянно. – ISSN 0320-9660.
Edition borrowed, times: 1
Contents: Download (196.7 KByte). Contents downloaded, times: 9 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иест | 1 | 0 | TOTAL | 1 | 0 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|