To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Потемкина, А. В. Восприятие памятников архитектуры как средство социализации людей с глубокими нарушениями зрения / А. В. Потомкина // Родина и особый ребенок: проблемы патриотического воспитания : матералы XIX Междунар. конф. "Ребенок в современном мире. Дети и Родина" 25–27 апреля 2012 года / ЮНЕСКО, М-во образования и науки РФ, рос. гос. пед. ун-т им. А. И. Герцена, Сев. – Зап. отд-ние РАО [и др.] ; гл. ред. К. В. Султанов. – Санкт-Петербург, 2012. – С. 81–83. – ISBN 978-5-7422-3454-8.
ББК 74.530.241.4
Authors: Потемкина, А. В.
Keywords: коррекционная педагогика; тифлопедагогика; тифлодидактика; нарушение зрения; социализация; восприятие окружающего мира; осязание; архитектура; материалы
SOURCE: 74.500.05 Р60
Родина и особый ребенок: проблемы патриотического воспитания : матералы XIX Междунар. конф. "Ребенок в современном мире. Дети и Родина" 25–27 апреля 2012 года / ЮНЕСКО, М-во образования и науки РФ, рос. гос. пед. ун-т им. А. И. Герцена, Сев. – Зап. отд-ние РАО [и др.] ; гл. ред. К. В. Султанов. – Санкт-Петербург : Изд-во Политехн. ун-та, 2012. – 312 с. – Библиогр. в конце ст. – ISBN 978-5-7422-3454-8.
ББК 74.500.05я431 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|