To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Черняева, П. К. Игровой практикум как современная форма организации образовательной и коррекционно-развивающей деятельности в дошкольных группах для детей с задержкой психического развития / П. К. Черняева // Детский сад от А до Я. – 2024. – № 2. – С. 80–84.
ББК 74.56
Authors: Черняева, П. К.
Keywords: педагогика; коррекционная педагогика; специальная педагогика; дошкольники; ограниченные возможности здоровья; овз; задержка психического развития; зпр; дети с задержкой психического развития; коррекционно-развивающая деятельность; образовательная деятельность; знакомство с окружающим миром; практикумы; практикумы игровые; комплексы игровые; комплексы обучающие; обучающие ситуации
SOURCE: Детский сад от А до Я : науч. – метод. журнал для педагогов и родителей. № 2 / гл. ред. С. Максимова. – Москва, 2024. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно.
Contents: Download (197.1 KByte). Contents downloaded, times: 10 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|