To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Ефименко, Татьяна Николаевна. Языковая интерпретация рекламных сообщений в масс-медийном дискурсе / Т. Н. Ефименко, Л. Р. Зурабова // Вестник Московского государственного областного университета. Серия: Лингвистика. – 2022. – № 2. – С. 6–16. – [ксерокопия]. – DOI 10.18384/2310–712X-2022–2–6–16.
ББК 81.432.1-55
Authors: Ефименко, Татьяна Николаевна; Зурабова, Лана Руслановна
Keywords: языкознание; лингвистика; дискурс; дискурс массмедийный; сми; реклама; стилистика; иностранные языки; германские языки; английский язык; когнитивные механизмы; интерпретация; интерпретация текста; платформы; zoom; мгпу | Storage logograms of copies: иия; сбо |
|
© MCU, 2008–2023
|