MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ефи­мен­ко, Та­тья­на Ни­ко­ла­ев­на.
Язы­ко­вая ин­тер­пре­та­ция ре­клам­ных со­об­ще­ний в масс-ме­дий­ном дис­кур­се / Т. Н. Ефи­мен­ко, Л. Р. Зу­ра­бо­ва // Вест­ник Мос­ков­ско­го го­судар­ствен­но­го об­ласт­но­го уни­вер­си­те­та. Се­рия: Линг­ви­сти­ка. – 2022. – № 2. – С. 6–16. – [ксе­ро­ко­пия]. – DOI 10.18384/2310–712X-2022–2–6–16.

ББК 81.432.1-55

Authors: Ефи­мен­ко, Та­тья­на Ни­ко­ла­ев­на; Зу­ра­бо­ва, Ла­на Рус­ла­нов­на

Keywords: язы­ко­зна­ние; линг­ви­сти­ка; дис­курс; дис­курс мас­сме­дий­ный; сми; ре­кла­ма; сти­ли­сти­ка; ино­стран­ные язы­ки; гер­ман­ские язы­ки; ан­глий­ский язык; ко­гни­тив­ные ме­ха­низ­мы; ин­тер­пре­та­ция; ин­тер­пре­та­ция тек­ста; плат­фор­мы; zoom; мгпу
Select
Storage logograms of copies: иия; сбо

© MCU, 2008–2023