MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
67.401.114
Ш26

Шар­ков, Фе­ликс Изо­си­мо­вич.
Пра­во­вые ос­но­вы ком­му­ни­ка­ции: в ре­кла­ме, свя­зях с об­ще­ствен­но­стью, жур­на­ли­сти­ке : учеб. по­со­бие / Ф. И. Шар­ков, В. И. За­ха­ро­ва. – Москва : Про­спект, 2024. – 224 с. – Глос­са­рий: с. 173–208. – Биб­лиогр.: с. 209–222. – ISBN 978-5-392-40108-6.

ББК 67.401.114я73

Authors: Шар­ков, Фе­ликс Изо­си­мо­вич; За­ха­ро­ва, Ве­ра Иго­рев­на (авт.)

Keywords: пра­во­ве­де­ние; от­рас­ли пра­ва; адми­ни­стра­тив­ное пра­во; ин­фор­ма­ци­он­ное пра­во; ком­му­ни­ка­ции; ком­му­ни­ка­тив­ная де­я­тель­ность; сми; сред­ства мас­со­вой ин­фор­ма­ции; сред­ства мас­со­вой ком­му­ни­ка­ции; ре­кла­ма; ре­клам­ная де­я­тель­ность; свя­зи с об­ще­ствен­но­стью; жур­на­ли­сти­ка; pr-де­я­тель­ность; pr; пра­во­вое ре­гу­ли­ро­ва­ние; го­судар­ствен­но-пра­во­вое ре­гу­ли­ро­ва­ние; выс­шая шко­ла; учеб­ные из­да­ния; учеб­ные по­со­бия
Select
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023