MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Сви­щё­ва, М. А.
Роль сай­та оте­ля в управ­ле­нии кли­ент­ским опы­том по­тре­би­те­лей го­сти­нич­ных услуг / М. А. Сви­щё­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 1. – С. 71–81. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.31

Authors: Сви­щё­ва, М. А.

Keywords: эко­но­ми­ка; го­сти­нич­ное хо­зяй­ство; ту­ризм; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; мар­ке­тинг услуг; сфе­ра услуг; го­сти­нич­ные услу­ги; оте­ли; ин­фор­ма­ци­он­ные тех­но­ло­гии; сай­ты; пат­тер­ны; бро­ни­ро­ва­ние; кли­ен­ты; по­тре­би­те­ли; по­тре­би­тель­ские пред­по­чте­ния; кли­ент­ская удо­вле­тво­рен­ность; ре­кла­ма; от­зы­вы
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023