MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Фе­до­ро­ва, С. В.
Осо­бен­но­сти клас­си­фи­ка­ции ин­флю­ен­се­ров в си­сте­ме мар­ке­тин­га вли­я­ния / С. В. Фе­до­ро­ва, В. В. Тка­чев // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 1. – С. 62–70. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.34

Authors: Фе­до­ро­ва, С. В.; Тка­чев, В. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; брен­динг; ин­флю­енс-мар­ке­тинг; ин­флю­ен­се­ры; ли­де­ры; экс­пер­ты; бло­ге­ры; тренд­сет­те­ры; со­ци­аль­ные ме­диа; ре­кла­ма; со­ци­аль­ные се­ти; мар­ке­тинг вли­я­ния; ре­пу­та­ция; ав­то­ри­тет
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023