MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Дан­че­нок, Л. А.
Вы­бор по­тре­би­те­ля в биз­нес-об­ра­зо­ва­нии: ин­фор­ма­ци­он­ные ка­на­лы и ха­рак­те­ри­сти­ки об­ра­зо­ва­тель­но­го про­дук­та (по ре­зуль­та­там ис­сле­до­ва­ния) / Л. А. Дан­че­нок, Е. Ю. Ку­ла­ко­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 1. – С. 39–48. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.31

Authors: Дан­че­нок, Л. А.; Ку­ла­ко­ва, Е. Ю.

Keywords: эко­но­ми­ка; об­ра­зо­ва­ние; об­ра­зо­ва­тель­ные ор­га­ни­за­ции; управ­ле­ние об­ра­зо­ва­ни­ем; биз­нес-об­ра­зо­ва­ние; об­ра­зо­ва­тель­ные услу­ги; мар­ке­тинг; мар­ке­тинг об­ра­зо­ва­ния; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; кла­стер­ный ана­лиз; по­тре­би­те­ли; по­тре­би­тель­ский вы­бор; ин­фор­ма­ци­он­ное об­ще­ство; про­дви­же­ние услуг; мар­ке­тин­го­вые стра­те­гии
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023