MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ар­жа­но­ва, К. А.
Срав­ни­тель­ный ана­лиз мо­де­лей фор­ми­ро­ва­ния и управ­ле­ния брен­дом / К. А. Ар­жа­но­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 1. – С. 31–38. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.34

Authors: Ар­жа­но­ва, К. А.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; управ­ле­ние ор­га­ни­за­ци­ей; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; бренд; брен­динг; иден­тич­ность; фор­ми­ро­ва­ние иден­тич­но­сти; управ­ле­ние брен­дом; бренд-ме­недж­мент; мо­де­ли управ­ле­ния; ло­яль­ность; зри­тель­ное вос­при­я­тие; срав­ни­тель­ный ана­лиз
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023