MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
По­пов, Е. В.
Ти­по­ло­гия ин­стру­мен­тов про­дви­же­ния ин­но­ва­ци­он­ных про­ек­тов в со­ци­аль­ных се­тях / Е. В. По­пов, К. А. Се­мяч­ков, С. В. Ду­бик // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2024. – № 1. – С. 13–21. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.33

Authors: По­пов, Е. В.; Се­мяч­ков, К. А.; Ду­бик, С. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; мар­ке­то­лог; вы­ста­воч­ная де­я­тель­ность; вы­ста­воч­ное де­ло; яр­мар­ки; циф­ро­вые тех­но­ло­гии; про­ек­ты ин­но­ва­ци­он­ные; циф­ро­вые плат­фор­мы; со­ци­аль­ные се­ти; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; про­дви­же­ние услуг; про­дви­же­ние про­дук­та; ти­по­ло­гия; мар­ке­тин­го­вые ин­стру­мен­ты; со­ци­аль­но-эко­но­ми­че­ские от­но­ше­ния
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2024. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023