MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Па­ню­ко­ва, В. В.
Раз­ви­тие фран­чай­зин­го­вых от­но­ше­ний в США и Ка­на­де: об­щие и от­ли­чи­тель­ные чер­ты / В. В. Па­ню­ко­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2023. – № 6. – С. 87–94. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.292

Authors: Па­ню­ко­ва, В. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; биз­нес; пред­при­ни­ма­тель­ство; фран­чай­зинг; фран­чай­зин­го­вая си­сте­ма; фран­ши­за; раз­ви­тие биз­не­са; эко­но­ми­че­ские от­но­ше­ния; ры­ноч­ные от­но­ше­ния; ис­сле­до­ва­ние рын­ка; рей­тинг пред­при­я­тия; брен­динг; сша; ка­на­да
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2023. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 3
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023