MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Зу­ен­ко­ва, Ю. А.
Ал­го­ритм раз­ра­бот­ки ней­мин­га био­ло­ги­че­ски ак­тив­ных до­ба­вок / Ю. А. Зу­ен­ко­ва, М. Д. Гри­нё­ва, А. В. Сы­ро­ве­ги­на // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2023. – № 6. – С. 73–80. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.31

Authors: Зу­ен­ко­ва, Ю. А.; Гри­нё­ва, М. Д.; Сы­ро­ве­ги­на, А. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; от­расле­вой мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; ис­сле­до­ва­ние рын­ка; ана­лиз ин­фор­ма­ции; по­тре­би­тель­ские пред­по­чте­ния; ры­нок фар­ма­цев­ти­че­ский; фар­ма­цев­ти­ка; био­ло­ги­че­ски ак­тив­ные до­бав­ки; про­дви­же­ние то­ва­ра; брен­динг; ней­минг; раз­ра­бот­ка про­дук­та
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2023. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 3
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023