MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Стри­жа­ко­ва, Е. Н.
Мар­ке­тинг ин­но­ва­ций: ин­стру­мен­ты и ме­то­ды / Е. Н. Стри­жа­ко­ва, Д. В. Стри­жа­ков // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2023. – № 6. – С. 3–13. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.3

Authors: Стри­жа­ко­ва, Е. Н.; Стри­жа­ков, Д. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; мар­ке­тинг; ин­но­ва­ции; ин­но­ва­ци­он­ная де­я­тель­ность; про­ек­ты ин­но­ва­ци­он­ные; ин­но­ва­ци­он­ный мар­ке­тинг; мар­ке­тинг ин­но­ва­ций; про­дук­ция; кон­ку­рен­ция; про­дви­же­ние то­ва­ра; ме­то­ды; тех­но­ло­гия
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 6 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2023. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 3
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023