To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Дуда, Н. Г. Применение нейропсихологических приемов в коррекции тяжелых нарушений речи у детей старшего дошкольного возраста / Н. Г. Дуда // Дошкольная педагогика. – 2024. – № 3. – С. 44–47. – ISSN 1726-0973.
ББК 74.57 + 88.75
Authors: Дуда, Н. Г.
Keywords: педагогика; коррекционная педагогика; специальная педагогика; коррекционная психология; психолого-педагогическое сопровождение; дошкольное образование; ограниченные возможности здоровья; овз; тяжелые нарушения речи; тнр; программа дельфины; нейропсихологическая коррекция; гимнастика пальчиковая; артикуляционная гимнастика
SOURCE: Дошкольная педагогика : Петербург. науч. – практ. журнал. № 3 / учредитель и издатель: ООО "Изд-во "Детство-Пресс" ; гл. ред. С. Д. Ермолаев. – Санкт-Петербург, 2024. – 10 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 1726-0973.
Contents: Download (205.4 KByte). Contents downloaded, times: 12 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|